Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Affiliate marketing - představení na základě aktuálních trendů
Zikmund, Marian ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce "Affiliate marketing: Představení na základě aktuálních trendů" si klade za cíl informovat o možnostech využití tohoto marketingového nástroje a demonstrovat jeho vysokou efektivitu. Je rozdělena do třech hlavních částí: Teoretické (Základní informace o affiliate marketingu), praktické (Affiliate marketing prakticky) a demonstrativní (Známé affiliate programy a agregátory). Na začátku je kladen důraz na vysvětlení, v čem je koncept provizního prodeje na internetu tak unikátní a proč bude jeho použití stále oblíbenější. Nejdůležitější část práce je zaměřena na praktické využití affiliate marketingu v dnešní době. Rozebírá jeho možné využití mnoha způsoby (z hlediska provozovatele programu, partnera i další možnosti). Zájemcům o affiliate marketing by měla pomoci v zorientování se a zvolení nejvhodnějšího způsobu jeho využití. V závěru práce jsou popsány nejznámější affiliate programy a jejich agregátory v České republice a zahraničí.
Výběr vhodného produktu společnosti CHARTIS EUROPE S.A. pomocí vícekriteriálního rozhodování
Jirousková, Nikola ; Šindelářová, Irena (vedoucí práce) ; Kořenář, Václav (oponent)
V této bakalářské práci se řeší otázka, zda je dobré se pojistit jako mladý člověk, který za pojištění skoro nic nezaplatí nebo se o pojištění zajímat až ve chvíli, kdy jde člověk do důchodu a je ve věku, kdy všechny léčby trvají déle. Cílem této práce je zjistit, který pojistný produkt od společnosti CHARTIS EUROPE S.A. je nejvýhodnější pro mladou a pro starou osobu. Tento problém budu řešit v praktické části této práce za pomoci vícekriteriálního hodnocení variant.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.